Smycken

 
Häromdagen fick jag för mig att sortera bland mina smycken. Jag hade ett smyckeskrin som jag fick av Henke förra året och i julklapp fick jag ett jättefint lite mindre skrin av min lillasyster. Det är helt galet vad mycket smycken man samlar på sig genom åren. Lite slängde jag faktiskt, men det mesta är ju sånt jag fått i present och det har jag faktiskt inte mage och slänga!
 
 
Men det är skönt att ha lite bättre översikt över vad jag har nu iallafall, och jag kom fram till att jag måste börja ha mer smycken nu igen när Theo inte är lika intresserad av dem, det är ju så synd att allt det vackra bara ska ligga där och skräpa. 
 
 
#1 - - Esmeralda:

sv: härligt!! jag kommer lägga upp mer och mer recept nu när jag testar nya saker hela tiden, gillar jag det kommer receptet upp annars inte haha :P

#2 - - Esmeralda:

sv: härligt härligt! om det är något speciellt du vill ha recept på så säg till så ska jag försöka fixa :D

#3 - - Johanna:

så mycket fina smycken!

#4 - - Johanna - A dream as a model ♥:

så mycket fint :D

sv: Åh kul att du tycker den är fin! :D
Låter lite jobbigt, ja precis :)
Detsamma!

#5 - - linah:

ååå så fint