Tisdagsträning



Hej mina vänner. Det var ett tag sen, men här hemma har dagarna gått i ett och när man väl har fått tid över så har man städat eller helt enkelt kollapsat i soffan. Ikväll är faktiskt första kvällen på länge som jag känner att jag har lite energi kvar efter en hel dag, och jag är ganska säker på att det har att göra med att jag och Henke varit och tränat och samlat på oss lite energi därifrån. 

Förra veckan blev det ju tyvärr ingen träning så idag kände man sig ordentligt seg i starten, men efter uppvärmingen på crosstrainern så kände jag mig piggare och starkare och vi tränade både armar och ben inne på cirkelgymmet. 

Våran lilla son hade tyvärr inte velat somna här hemma under tiden så nu har jag suttit och försökt söva honom i 1 1/2 timma, äntligen tror jag att det börjar ge resultat för ögonen ser väldigt tunga ut nu. Tur då att träningen gav mig lite energi som sagt, det här med övertrötta barn kan ju vara det mest krävande som finns! 
#1 - - ami:

Det är ju awesome. vad tränar du för något då+ :)

#2 - - Esmeralda:

sv. Tack så mycket:) Jag hoppas också det för man måste inse att man inte behöver misshandla sin kropp för att få den drömkropp man vill ha

#3 - - milina.blogg.se:

bra citat!

#4 - - Linda:

bra bild!

#5 - - isabelle - hälsa & träning:

Underbar blogg du har! :D
Kram!

#6 - - H A N N A ♥ :

Gött! :D

#7 - - anniepiie:

Härligt att det går bra med träningen! :) ni är duktiga!! SV: haha jaa, superkoll. :P Dessutom har vi ju provköpare som kollar att man går efter säljstegen och tar med merförsäljning osv. ;) Hoppas att du har en grym helg. :) Kram