Vår 1 åring!


För exakt ett år sedan hade jag och Henrik precis tagit med vår nyfödde son in på rummet på BB där vi skulle få tillbringa våra första dygn tillsammans. Vi var alla tre helt slutshasade efter en intensiv dag i förlossningssalen och det var så underbart att äntligen få hålla, gosa och ta hand om det lilla livet som bott och växt sig stor inuti mig i nio månaders tid. 

Nu, 365 dagar senare, springer det lilla livet omkring här hemma i full fart och utforskar allt i sin väg. Han har blivit så stor vår Theodore och jag är så otroligt stolt över honom. Och tacksam, så fantastiskt tacksam för att just jag har fått äran att få en så fin och underbar son. 

Du är verkligen mitt allt min lilla Theo, min ögonsten, mitt hjärta! 
#1 - - Esmeralda:

sv: ja verkligen! jag är lite stolt över dem faktiskt. Jo de är ju sant men de är inget de påverkar då. De gör reklam för nyttigheter vilket kommer påverka människor :D

#2 - - anniepiie:

Förstår att han är ditt allt. :D Så söt och fin med dessutom. :) Visst går tiden fort, och äldre blir vi. :P haha Ha en bra kväll, kramar!!