Helgens äventyr

 
 
 
 
Jag tänkte jag skulle lägga in lite mysiga bilder från helgen som varit, en helt perfekt helg med en massa kvalitetstid med familjen. På lördagen mötte vi upp mina föräldrar och båda mina systrar med respektive och barn hemma hos mina föräldrar för pulkaåkning och korvgrillning. Väldigt mysigt och barnen tyckte det var så himla kul att leka i snön tillsammans med oss vuxna, och vi vuxna blev som barn på nytt och tyckte det var minst lika kul att slänga oss nerför backen på pulkor och snowracers och allt vad vi hade.
Tyvärr resulterade det i att min syster åkte på en mindre hjärnskakning efter att ha krockat med ett träd (och vi som var så oroliga för barnen när de åkte!).
Men förutom den lilla insidenten så var det en väldigt mysig förmiddag med mycket skratt och en hel del snö innanför kläderna.
 
 
På söndagen var vi på förmiddagsfika hos min syster som firade sin födelsedag i förskott, hon fyller år idag så åter igen ett stort stort grattis på din dag mitt hjärta! Vi hade varit barnvakter åt deras yngsta över natten eftersom att min syster var lite hängig efter pulkaolyckan och det var så mysigt att ha en liten ettåring att se efter igen. Världens goaste lilla Olivia! 
 
Jag verkligen älskar lediga helger då man bara kan ägna tiden åt familjen och det man älskar. Det blev en riktig energiboost inför veckan som nu bjuder på arbete fram till fredag och sedan Karlstad-resa till helgen.
 
#1 - - Fannie:

Tack så jätte mycket du! :)

#2 - - Mamma:

Ja det var en riktig rolig lördag! Så roligt att vi alla kan träffas och ha roligt tillsammans. ♡ man är riktigt privilegierad! Ni och era goa ungar ♡♡

#3 - - anniepiie:

Vilka härliga bilder, ungarna är så fina. :D Hoppas att helgen är toppen. Kramar