Lek i snön


Vår förmiddag har varit helt perfekt. En lugn morgon med mys och lek här inne. Theodore vaknade på ett riktigt strålande humör och jag också, härligt med en ledig dag tillsammans. Sedan tog vi pulkan och pulsade iväg upp till min farmor och farfar där vi blev bjudna på fika, Theodore älskar att leka med sin "gammelfarmor" och "gammelfarfar" så han blev jätteglad när vi gick dit. Efter det följde farmor med oss hem och lekte en stund i snön innan lunchen. Byggde Theodores första snögubbe och han tyckte det var jättekul att göra bollar och att rulla den stora bollen till snögubben. Ännu en gång slås jag av tanken på hur lyckligt lottade vi är som får bo som vi gör med en stor härlig tomt och nära till släkt och familj! 

#1 - - Fannie:

Haha ja! Det tycker jag med!

#2 - - Emelie:

Låter som en riktigt härlig dag!

#3 - - Caroline Blomberg:

men åh va kul!

#4 - - Fannie:

Ja så trött på att frysa när man går ut! Haha. Visst är den! Det hoppas jag med, ska bli så kul!! :)

#5 - - Ida Lindborg ♡:

gud så mysigt! så sött!

#6 - - Louise:

Åh så härliga bilder! :)

#7 - - Fannie:

Haha ja det är väl sant ändå! Dock är det för mycket snö här, minst 3dm.. ;)

#8 - - Rebecca:

sv: tack så mycket för din kommentar och omtanke! Kunde inte heller tänka mig det innan det hände, eller att JAG någonsin skulle bli en sån som "känner någon" död, men faktum är ju att det kommer hända för alla.

#9 - - Kajsa:

mysigt ! :)

#10 - - Johan:

Det låter härligt, vilken idyll! :)
Fint med snö nu med, men jag längtar faktiskt lite till våren nu :)

Ha en fin fredag!