Theodore 2 år

 
Nu är firandet av vår tvååring över! I onsdags fyllde Theodore 2 år och idag hade vi kalas för släkten här hemma som kom och firade honom. Jag var lite nervös för hur vi alla skulle få plats men jag tycker att det gick riktigt bra, alla kom inte heller precis samtidigt och det var nog tur. Theodore fick en massa fina paket och han blev glad för varenda en! Det var en mycket nöjd och slutlekt liten pojke som slockande nu ikväll.
 
 
Själv sitter jag här i soffan och kan inte riktigt förstå hur vår lilla son kunde bli så stor, så fort. Det känns som alldeles nyss jag låg där på BB med vår nyfödde lille Theodore på magen och förundrades över hur något så vackert kunde vara vårt. Och i sommar kommer ännu en vacker och underbar liten människa att förgylla våra liv! Vi är utan tvekan väldigt lyckligt lottade som får vara med om något så fint som att bilda en familj. 
 
 
 
 
#1 - - Mamma:

Tack för ett mycket trevligt kalas! Jättegoda bakverk och mysigt hade vi med! Det är lite mysigt när det är lite trångt. :) jag är så glad för din lilla familj också och över att den blit större ;) kram

#2 - - anniepiie:

Åhh va tiden går, grattis till Theodore i efterskott. :D Härligt att han ska få ett syskon. :) Vad har du för dig ikväll? :) SV: jaa, hon ser riktigt bra ut på bilderna, mer vuxen! Kramis