Sailor



Jag har alltid älskat havet. Jag är uppväxt med att tillbringa många härliga sommardagar ute på sjön med båten, och skulle jag få välja skulle jag vilja bo därute i skärgården på sommarhalvåret.
Så den här sommaren tänkte jag hylla havet med att köra på en fräsch sailor look, har en känsla av att det är det närmaste jag kommer skärgårslivet med tanke på allt jobb den här sommaren. /Jennifer
#1 - - sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej, jorå :) Vad är ditt favorit program på tv? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

#2 - - Jossan:

Jag ser att någon har laddat ner Picasa! ;D Jaa Dear John var bara för underbar lägger den nog på min lista av favoritfilmer! :D <3

#3 - - Fredrika:

tack för frågorna sen frågestunden, svaren ligger nu ute på bloggen! :)

#4 - - Katja:

Jag älskar också havet, så vackert.. bada också! Åh så jag vill ha sommar! Idag har jag inte gjort så mkt :O) Du då?

#5 - - ida:

hihi, jadå :)

#6 - - evelina:

sv:jag kollar på inneabndy på tv:) sj?

#7 - - Nathalie:

svar: Ja, de låter bra de :)

Vet du om familjen annorlunda är idag eller har varit? Om du nu kollar på de? :)

#8 - - tess:

Aaah så härligt. Du kan ju säkert följa med någon dag bara, det tänker iallafall jag göra trots allt jobb den här sommaren! Lite hav måste man ha för att må bra! ;D <3

#9 - - sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej, mitt favoritprogram är Desperate Housewives :) Mår du bra idag då?



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Förresten, i min blogg har jag en tävling där du kan vinna en snygg shoppingbag, kika gärna in :)

#10 - - Fredrika:

SV: ja det verkar så himla fint och mysigt där! :D

#11 - - MADDES:

väldigt fina plagg. Hur har din dag varit?

#12 - - Filippa:

sv: Haha, brukar du inte köpa chokladpengar? ;)

#13 - - angelica:

sv idag slutade jag vid 10 så har bara sovit och degat, senare kommer pojkvännen :) själv?

#14 - - Jossan:

Mmm, det hoppas jag med, men som det är idag har inte livslusten höjts direkt! Hatar att må såhär!

#15 - - Katja:

Godmorgon :O) Hoppas att du fått sova gottigt!? Bor du nära någon badsjö? Kram!

#16 - - Z i r r e s ♥:

Älskar tröjan från h&m :')

#17 - - Anonym:

jätte fint med sailor-stilen på sommaren :)