Leilas söta jul



Har suttit och tittat på "Leilas söta jul" nu och har blivit hur sugen på att baka som helst! Det är bland det roligaste som finns, och såhär inför jul finns det ju massor gott som man kan baka. Tyvärr är det ju ganska tidskrävande och tid är något jag har lite brist på för tillfället. Får se om det kanske kan bli något i helgen! /Jennifer
#1 - - Anonym:

Heejjj jättefin blogg!

Är allt bra? :)

Pusss

#2 - - Malins blogg:

Svar: hoppas jag med! Godnatt ^^

#3 - - Zandra:

sv: tack så mycket, va roligt att höra :D

#4 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; de är bra med mig också :)

vad gör du då? :)

#5 - - Haidi Jakobsson:

SVAR: hihi okej, ska bli kul att se den :D

#6 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

dsm :D



Missa inte min julkalender som börjar imorgon kl 07.00 :D jätte mycker fina priser :) kram

#7 - - hanna ♡:

tack! :D

#8 - - Rebecka Björkander:

sv: taaack! :)

kram

#9 - - BELLZOR:

Bloglovin'byte? :) Säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter :)



om du letar efter billiga och snygga klänningar så spana in dessa två inlägg. Alla klänningar kostar runt 100 kr :D



1. http://bellzors.blogg.se/2011/november/fargglatt-runt-100-lappen.html#comment

2. http://bellzors.blogg.se/2011/november/klanningar-runt-100-lappen.html#comment



KRAM <3

#10 - - Ida:

Åh äslskar också att baka! Ska ta tag i julbaket snart :)

#11 - - sofie:

fin blogg du har:)