Året som gått! Del 1

Oj oj oj vad mycket kul som hänt det här året. Det är lika bra att börja från början så man inte missar något.
 
Januari
I januari flyttade jag officiellt in hos Henke, vi hade väl i stort sett bott tillsammans hela december också, men alla mina grejer flyttade jag i januari och allt det där med adressändring och grejer blev klart. 
 
 
Februari
Februari var en lugn månad vad jag minns, det vår så klart en massa pyssel i lägenheten eftersom att jag precis flyttat in. Och den 27:e firade vi min födelsedag hemma hos oss, detta var även första gången våra släktingar träffade varandra, det blev en riktigt lyckad dag. 
 
Det fina halsbandet jag fick av Henke i födelsedagspresent!
 
Mars
I mars var det Henkes tur att fylla år och då samlades vi alla åter igen hemma hos oss och firade. Förutom födelsedagen var det nog inget speciellt som inträffade denna månad. 
 
 
April
I födelsedagspresent av mig fick Henke en hotellövernattning, så i april bokade vi in oss en helg på ett jättemysigt hotell i Köpenhamn. Inte kunde jag då ana att detta skulle bli en av de bästa helgerna i mitt liv!
Efter en jättemysig dag på gatorna i Köpenhamn köper min älskling med sig champagne upp till rummet och går ner på knä och friar till mig, lyckan jag känner i den stunden är helt obeskrivlig. Efter att den värsta chocken lagt sig (jag var HELT oförberedd) så svarade jag såklart ja!
 
 
 
Maj
I maj var det också lugnt, skolan hade dragit igång på riktigt kändes det som och det var mycket tentaskrivningar och plugg ett tag. Vi hade också ett projekt ute på landet med att bygga en lillstuga som vi ska ha som lite sommarstuga. Det var också i maj som vi fick det lyckliga och mycket chockerande beskedet att vi väntade barn. Det var dagen efter att Vårruset hade gått av stapeln här i norrköping som jag tog ett GT-test och det visade positivt. Oj oj oj vilken chock det blev!
 

 
Juni
Inte nog med att vi hade den lilla stugan att fixa med, nej min man är en händig karl och vill inte sitta still i onödan. Så i juni började vi även renovera köket hemma i lägenheten. Det blev hur fint som helst, precis som jag önskat och jag är så stolt över min fina älskling som faktiskt gjorde det mesta i princip själv. Hur lyckat det nu var att påbörja en så stor renovering när jag var i första trimestern på graviditeten vet jag inte, hormonerna och humöret var på högvarv och med all stress och stök som kommer med en renovering så blev det nog en prövning för oss båda. Men vi överlevde det också och kom ut starkare än någonsin med ett nytt och fint kök!
 
 
 
/Jennifer
#1 - - Evelina:

Du verkar haft ett bra år :)

#2 - - Jossan:

Asså erat kök, MUMS!! Jaa vantarna var helt himmelska! Målet för Oscar blev att tävla 1m 2013 och för Manne var det att få bättre kondis och smidighet och sådär! :)Puss

#3 - - Linnéa:

Fina bilder o händelser från det gångna året :)

Tack så mycket... just nu är huvudvärken borta i alla fall <3

#4 - - emma ~ sjufoto! ★:

sv: idag har jag bara tagit det lugnt! c: kram

#5 - - Julia & Sofies:

sv; ja precis! Hoppas du får en jättebra start på 2013!

#6 - - Madeleine:

Roligt inlägg!
svar: Okej, låter trevligt! Hoppas du får en bra kväll, du med :)

#7 - - Alisha:

Sv: Tack detsamma!

#8 - - wilma-foto-tips och livsstil:

Det var jättekul att gra tvålar, och jag tycker verkligen att du ska pröva på det. Det är enkelt, och JÄTTEKUL!
Kram.

#9 - - Kelly & Ella:

SV; Åh okej vad mysigt det låter! :D

#10 - - MADDISENJ:

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år och ett fint avslut på detta år! Kram Madde

#11 - - Elina:

Hej Jennifer! Nu har jag svarat på frågorna!
Ha ett riktigt gott nytt år! :)

#12 - - Emmy:

Låter som ett bra halvår där :D

sv;
Hahaha ja askul är det :D Får du chans att åka det någon gång så göör det!