Underbara kusinerna Bus! ❤️


Imorse fick jag ett gulligt sms från min kära syster som undrade om jag och Theo ville leka med henne och kusin Malin idag. Självklart! Ropade jag och Theo i kör och slängde i oss frukost och packade in oss i bilen. Så där har vi nu spenderat större delen av dagen. Tyvärr så kunde inte min lilla skrutt somna i vagnen idag, trotts en halvtimmes promenad, så vi fick åka hem nu så han får sova lite eftermiddag. 

Men åh vad kul det är att busa med kusin och moster, Theo tycker det är så kul, lite jobbigt kanske när kusinen ska gosa och pussas hela tiden (tjejbaciller vet ni). Men de är verkligen så otroligt söta de där två. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är en välsignelse att jag och min lillasyster fick barn nästan samtidigt, både vi och barnen har sån glädje av det! /Jennifer


#1 - - anniepiie:

Vilken underbar dag det låter som, Kan tänka mig att det är himla kul att få barn nästan samtidigt. :D Tänk när barnen blir större så himla kul, kanske hamnar i samma klass osv! ;)SV: Så bra, jag har också vinterdäcken på nu så bara att invänta snön! :) hehe Kram kram

#2 - - Annster:

Precis!
Har en del tidningar att bläddra igenom.
Samlat på mig på senaste pg a tidsbrist :)

#3 - - anniepiie:

Jo men det har jag läst på hennes blogg! hihi Tro det eller ej, men jag läser ju din systers blogg också!;) Himla kul att ni har fått barn samtidigt typ!! :D Hoppas att ni har haft en bra helg!! Kramis

#4 - - Annster:

Precis! :)

#5 - - Anita:

Gud så härliga bilder, kram :)