Lyckliga stunder

Hujedamej vilket ruskväder vi vaknade till idag igen, bara en massa regn och blåst. Först hade jag nästan tänkt hålla Theodore hemma från dagis idag så vi kunde mysa lite, men redan efter en timme började han klättra omkring på möblerna här hemma, så han fick gå och leka på dagis istället så får vi mysa i eftermiddag. Han hade blivit helt galen av tristess här hemma idag.
 
Själv sitter jag och uträttar lite ärenden på nätet och lägger in en massa bilder som vi haft på kameran.
Det gör mig iallafall alldeles varm inombords, att titta på alla underbara stunder som vi fångat på bild. Början av året har ju varit full av födelsedagsfiranden och roliga dagar med familj och vänner. Men jag har varit väldigt dålig på att dela med mig av alla fina bilder här på bloggen, det har mest blivit tråkiga mobilinlägg. Så nu tänkte jag bjuda er på lite bilder från familjealbumet. 
 
#1 - - frida christina:

Underbara bilder!

#2 - - Annster:

Vad roligt!
Det är riktigt snygga och bekväma.
Synd bara att det blev skitiga så snabbt.
Men det är väll så med vitt ^^;

#3 - - Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

#4 - - Annster:

Precis!
Får hoppas att det blir bättre snart :)

#5 - - Johanna - A dream as a model ♥:

fina bilder! :)

#6 - - frida christina:

Usch så tråkigt med dåligt väder!

#7 - - milina.blogg.se:

håller med om vädret! dock blev det lite sol fram mot kvällen så hoppas på att det blir fint väder imorgon! :)

#8 - - Emelie:

Så söta bilder (:

#9 - - Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

#10 - - anniepiie:

Så många fina bilder! :) jag kollade också på lite gamla bilder nyss, så trist att jag inte har dom utskrivna, i datorn ska dom ju inte vara! :P hehe SV: Jättefint tema du har på bloggen nu! :) Hoppas att det går bra med träningen och maten, kämpa på! :D Kram

#11 - - Emmy:

Så fint att ha kvar minnena på bild ^^

sv;
Härligt att du fortsätter kämpa. Så länge man inte slutar är det bra...

Jag håller verkligen med! Tycker att det ligger så mycket sanning i det :)

#12 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: nej, bättre har man ju sett