Fredagsmys

 
 
Imorse blev det frukost i soffan för mig och lilleman, "den, den, titta oh ho" förklarade Theodore och pekade på soffan. Så det var bara att sätta på Lilla spöket Laban-filmen och slå oss ner vid tvn. 
Nu är han iväg för sista inskolningsdagen på förskolan, nästa vecka börjar vi på schema igen. Själv har jag lite projekt här hemma som jag skulle vilja ta tag i, får se hur långt jag hinner innan det är dags att hämta hem honom igen. 
 
Ikväll är det arbete för min del, ett väldigt skönt pass 16-19, och sedan är det helg även för min del. Inget arbete denna helg. Imorgon blir det upptagning av båten och på söndag ska jag och Theodore iväg för att fira hans faster och farbror som fyller år här i dagarna. En härlig helg framför oss med andra ord!
 
 
#1 - - Jossan:

Fina killen! Tycker allt att ni får komma ut hit på fika/middag någon dag!

#2 - - tess:

Fin blogg du fått! Såg att Jossan med hade ändrat på sin så nu är de väl bara jag som måste pimpa upp lite till hösten! Hihi