Vår lilla nisse.

Idag har det varit en riktigt seg dag, mitt humör har inte alls varit det bästa och orken har helt enkelt inte funnits. Tur är ju då att man har så underbara människor omkring sig, hela dagen har jag tillbringat med min syster, mina systerdöttrar, min mamma och såklart min underbara son och fästman. Dessa personer vet verkligen hur man får en att må bra och bli på gott humör igen. Älskar er alla!
 
Ikväll har vi äntligen fått iväg beställningen på årets julkort, bättre sent än aldrig. Det där med att få en 2åring att sitta stilla och le mot kameran är ju inte det lättaste, men pappan i huset lyckades till sist och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet. Jag tänker inte avslöja det färdiga resultatet, men jag tänker bjuda på några bilder på vår söta och busiga lilla nisse här hemma. 
 
 
 
 
Nu är det dags att krypa till kojs, imorgon är det en mycket stor dag för vår familj och jag hoppas verkligen att jag kommer att ha riktigt roliga nyheter att dela med mig av senare i veckan. 
Puss och godnatt!/Jennifer
#1 - - Mamma:

Vad han är go´den där lilla killen! Och han är otroligt lik sin mamma när hon var i samma ålder! ;) Stor kram till er alla 3

#2 - - anniepiie:

vilken sötis!! :D Men nu blir jag nyfiken, vad är det för roliga nyheter!? ;) hihi Kram