VAB igen

Två dagar fick vi vara tillbaka på arbetet och förskolan igen innan det blev dags för nästa omgång förkylning. Theodore fick gå hem från förskolan efter lunch igår för att han hostade så han kräktes. Inatt har han haft hög feber men idag är han piggare. Han har lite feber men hostan är mycket bättre, sålänge han tar det lugnt, nu sover han middag och jag ska försöka uträtta lite ärenden på nätet. Men så kunde jag ju inte låta bli att logga in och uppdatera bloggen lite igen, var ju några dagar sedan sist! 
 
Här hemma är det full fart på våra hantverkare, det vill säga min svärfar och min morfar, är så otroligt tacksam för all hjälp vi får av dem! Just för tillfället håller de på att isolera om golvet i hallen så att vi ska kunna lägga in golvvärme och klinkers där, kommer bli så otroligt bra. Köket är jag helt salig över, det är så fint och välplanerat att det har blivit riktigt roligt att laga mat och baka igen. Fick jag välja skulle jag bo därnere för jämnan! Idag har vi bakat lite kolasnittar jag och lillprinsen, är lite sugen på att göra någon mjuk kaka också men vi får väl se vad vi orkar med i eftermiddag, man kan ju inte bara vara hemma och äta fikabröd heller. 
 
Bild från förra veckans bullbak.