Halvdag


Idag delade jag och Henke på dagen, jag var hemma på morgonen en stund innan jag började jobba vid 9.30 och då jobbade han lite innan han kom hem tills det var dags för mig att åka. Sedan lämnade jag över staffetpinnen igen när jag kom hem vid kl 14. Det är ett himla pussel det här med VAB men det brukar alltid lösa sig till det bästa.  

I eftermiddag har jag planer på att baka lite, tänkte göra tekakor, för fy fasen vad trött jag är på köpt bröd! Sedan har jag varit semlesugen hela dagen så hinner och orkar jag ska jag ta och baka lite semlor också. Vi var ju på Jannes Hembageri här i Söderköping i måndags och testade den omtalade semle-wrapen, jösses vad mätt man blev men herre gud så god den var!

#1 - - Johan:

Jag hade varit sugen på semla i nästan en vecka innan vi till slut köpte varsin igår, årets första och det var riktigt gott!
Semelwrappen, är det som en vanlig semla, fast som i ett wrappbröd eller? :)

SV: Haha, det är inte hockey jag tränar, även om det är min stora pasion här i livet, det är goalball, har du hört talas om det? Och ja, du har rätt i att det är superbra att anteckna sådär, särskilt för mig som gillar statistik, så jag tror det kommer bli jättebra :)

Ja det kan jag tänka mig! Wow.

#2 - - anniepiie:

Så fin bukett! :D Jag tycker inte att den ser god ut, men alla säger ju att den är det. Och att den inte är så himla söt som en vanlig semla är. ;) Hoppas att ni har en bra söndag!! Kramis