Trevlig Valborg!

Hej mina vänner, dag nr 3 på landet och älsklingen har kommit riktigt långt med lillstugan. Idag är det jag som får vara den hjälpande handen eftersom att hans far är och jobbar. Får väl se hur mycket jag kan göra, men lite nytta kanske jag är till.
Jag börjar också bli riktigt stressad över skolarbetet jag håller på med, jag har ingen ro till att sitta ner och få fram något vettigt att skriva. Det är såå svårt just nu och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska lossna. Vi får väl se om jag kanske kan få lite tid till att sätta mig med det senare.
Ikväll blir det Valborgsfirande i Bränntorp, mysigt värre. Vet inte riktigt vad det innebär men det blir väl en sväng till brasan och umgås med lite folk. Vad har ni för planer för Valborgsfirandet då? /Jennifer
#1 - - ♡ ♥ malin palin johansson:

svar: detsamma!

#2 - - Anna med A:

jadå:)

#3 - - Sara ! :)<3:

jag ska trf kompis ! :D

SV: tak dsm!

#4 - - EMMAS!:

svv: hehe jovisst:)

#5 - - Jennifer - Fotoblogg:

SV: Dom blev riktigt goda!

Tack, detsamma♥

#6 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Åh tack detsamma du! :)

#7 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Ja det får vi verkligen hoppas! :)

#8 - - Ebba ♥:

fin blogg!



ha en bra valborg ♥

#9 - - ♡ ♥ malin palin johansson:

svar: nepp, får se vart jag och min kompis hamnar :)

#10 - - Louise - Flyttar till Turkiet:

tack detsamma :)

#11 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Önskar dig en grym start på den nya månaden! ^^

#12 - - Sara ! :)<3:

tråkigt med plugg :(<3