Äntligen träning

Godmorgon! Imorse kände jag mig pigg och glad och eftersom att rethostan äntligen försvunnit så tog jag min träningsväska och gav mig iväg till simhallen. Det kändes verkligen att jag inte tränat på några veckor för jösses vad trött jag blev! Nu har jag precis slevat i mig en tallrik youghurt med flingor och har sedan tänkt sätta mig och läsa lite inför föreläsningen imorgon. Det blir iväg en stund till universitetet också för att träffa gruppen och skriva klart vår textanalys som ska skickas in imorgon.
Hoppas att ni får en bra dag!/Jennifer
#1 - - saga:

Sv; Tack ska du ha! :)<3 görs?

#2 - - saga:

Sv; inget speciellt, ska snart äta frukost, planer för dagen? <3 :)

#3 - - Anonym:

sv: tack så mkt! :D

allt bra idag?

#4 - - Linad:

ja det är hon verkligen:D

#5 - - FlizanLizan:

sv: jora de e najs sj? :D

#6 - - Ida:

Sv. Låter som du hade en toppen helg ! Riktigt skönt nu med vår, eller man kan hoppas det iaf..



Skönt med träning! Det brukar ta ett par dagar innan man är i farten igen, så snart är du där.. =)

#7 - - Mandy - En Musikblogg:

skönt med vår då kan man springa.



jag driver en musikblogg och har just lagt upp en ny låt som jag söker feed back till. kika gärna förbi och lyssna. och återkom gärna, hehe ;P hoppas på att se dig där xxx

#8 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej

Önskar dig en underbar dag! ^^

#9 - - E M M E L L Y:

sv: vad hurtigt! riktigt skönt med träning ;)

#10 - - Maria [Fotoblogg]:

Vad härligt att simma ;)