Resa bokad

Gissa vart vi ska åka! Som ledtråd kan jag säga att det är ett grannland, de pratar väldigt roligt, tycker om korv och har en röd och vit flagga. Har ni listat ut det?
Det är Danmark såklart, närmare bestämt till själva huvudstaden Köpenhamn. I födelsedagspresent fick ju min älskling en hotell övernattning på valfritt hotell ifrån mig. Och vi tillsammans kom överens om att det skulle bli i Köpenhamn, jag har aldrig varit i Danmark förut och Henke var där när han var liten så han minns inte så mycket av det. Men den 12-15 april ska vi ta tåget ner till grannlandet och bara strosa runt på Ströget, dricka god öl och ha det allmänt mysigt tillsammans, ahhh vad jag längtar! / Jennifer
#1 - - Therese Ekendahl- hästar, 1D, FOTOTÄVLING PÅGÅR!:

önskar dej en awesome onsdag!

allt bra?

#2 - - Bismillah <3:

jepp allt är bra :D hur mår du?:) härligt med semester :D

#3 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Ha en fortsatt bra dag! ;D

#4 - - Therese Ekendahl- hästar, 1D, FOTOTÄVLING PÅGÅR!:

sv: härligt att det e bra!:)

jo de e bara bra me mej!:)

va gör du??

#5 - - J:

Så härligt!

#6 - - cevb:

Vad roligt:) Hoppas att ni får en bra resa:) Kram

#7 - - Jennifer:

SV: Min dag har varit bra!

Önskar dig en awesome torsdag♥

#8 - - E M M E L L Y:

sv: Haha det är också skönt, men själv föredrar jag löpning! Som du sa, träning är det bästa på morgonen ;)

#9 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Hoppas du får en fortsatt bra dag! :D

#10 - - Anonym:

Hej dunderfina du! Vet du vad, jag skulle bli SKIT GLAD om du var med i Dagens blogg hos mig. Så kan du inte vara det? ^^,

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-15.html#comment

#11 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Låter helt underbart :)

#13 - - The Swedish-Hungarian Blog:

Åk till Tivoli om ni får över lite tid!

#14 - - kajsa:

Spännande :)