I feel good!

Såhär lycklig som jag är nu har jag aldrig tidigare varit, allt känns bara så himla rätt och bra! Jag har en helt underbar fästman som jag bara vet att jag kommer att spendera resten av mitt liv med, en jättefin son som skänker mig all glädje i världen, en fin familj som alltid ställer upp, jag omger mig bara med vänner som jag mår bra av och som inte är falska och tar onödig energi, och med start nästa månad är jag tillbaka och jobbar helger på bageriet i Söderköping vilket kommer bli jätteroligt!

Ja, vad mer kan man önska sig egentligen? Jag är så otroligt tacksam för att jag får ha det såhär bra. Jag har haft mina jobbiga och tråkiga perioder genom åren och inte alltid mått så himla bra. Nu verkar det som att allt bara har fallit på plats och jag är världens lyckligaste! Jag önskar att alla skulle få känna sådan lycka, då skulle världen bli en så mycket trevligare plats!❤/Jennifer