11.12.13


Tycker dagens datum är lite coolt, tyvärr har väl inte själva dagen varit riktigt lika cool. Hade planer på att gå till city och titta i lite butiker, men både jag och lilleman har haft en segdag så vi har bara varit hemma och myst. 

Jag började faktiskt dagen med ett litet träningspass. Herrejesus vad otränad jag är kom jag fram till! Jag blev helt slut efter ett 15 min pass och nu i kväll har jag haft så ont i framsidan av låren så jag stånkar och stönar så fort jag ska sätta mig. Men det gjorde väl ändå lite nytta då får man hoppas. Vi får väl se om värken gett med sig så jag kan ta ett pass imorgon också. 

Nu ikväll har jag och min kära man bara myst i soffan. Jag fick faktiskt lillen i säng tidigt för en gångs skull så vi fick lite egentid när han kom hem. Hoppas att vi får en bra natt nu och att Theo kan sova hela natten i sin säng! /Jennifer


#1 - - Anita :

Skönt med en segdag emellanåt :) Kram