I´m in heaven!

 
 
Jag har kommit in i en riktig bakperiod igen. Varje ledig stund vill jag baka, det blir ju tyvärr inte så många sådana stunder med en liten son som hatar när mamma står i köket och vill sitta på höften och titta på och hjälpa till hela tiden. Men viljan finns där iallafall! För tillfället står det en saffranssockerkaka i ugnen och gottar till sig medans lilleman tar sig en tupplur. 
 
Hur som helst så sprang jag på världens mysigaste och roligaste nätbutik för ett tag sedan. Jag har ju länge varit ett stort fan av Leila Lindholm, ni vet Leila-Bakar-Leila. Och nu såg jag att hon hade en alldeles egen butik på nätet. Leilas General Store heter den och är proppfull med vacker inredning, festgrejer, köksredskap och ingredienser. Hade jag bara pengarna skulle jag vilja köpa precis allt! Jag har framförallt fastnat för hennes otroligt fina kastruller och litermått i emalj. Jag bara sitter och drömmer mig bort hur dessa sötnosar ska pryda mina hyllor och bänkar i vårt kommande kök! /Jennifer
#1 - - Anonym:

Ska ni flytta? / Lisa

Svar: Ja förhoppningsvis inom en snar framtid, men vi har inte hittat något än så det dröjer lite :). Får drömma sålänge!
Jennifer

#2 - - Anita:

Vilka söta saker :D