John Blund var är du?

 
Ja mina vänner. Jag är ledsen, men det blir ännu ett inlägg om sömn här på bloggen. Jag vet inte men det känns som att hela mitt liv kretsar kring just sömn för tillfället, eller snarare bristen på den. Mina två älsklingar ligger där inne i sovrummet och snusar så sött och jag är sååå avundsjuk, varför ska John Blund alltid hoppa över mig?
 
Nu tar jag saken i egna händer och dricker en kopp varmt te och sniffar lite doftljus i hopp om att känna mig lite mer sömnig så jag kan gå och lägga mig snart. Det nedriga med att inte kunna somna på kvällen är ju att jag faktiskt inte kan räkna med sovmorgon heller, lillen vaknar ju när han vaknar och det är ju bara att hålla tummarna för att det inte sker innan klockan sju! /jennifer
#1 - - Malin:

-ja mål är bra! :) Golden girl är en boxningsturnering där massa länder är med i! Vinner man så blir man Golden girl :)

#2 - - FlizanLizan:

sv: hehe okej, jora de e bra med mig :)

#3 - - Emmy:

Hoppas att det går bra att sova nu!

sv;
Hm. Jag med faktiskt… Synd att det är mitt i natten och att kladdkakan är slut nu :( Får baka snart känner jag, hihihi.