Kan inte somna!

Usch för att inte kunna somna när man väl får! Vår lille prins har haft en tid med riktigt bökiga och sena kvällar och sömnen har ju inte varit den bästa. Ikväll somnade han dock redan vid halv sju, och pappsen som jobbat över i en veckas tid ville gå och lägga sig tidigt. Så klockan åtta sa vi godnatt, och nu tre timmar senare ligger jag fortfarande i sängen utan att sova. John Blund glömde visst mig ikväll! 

Dagarna går väldigt fort och samtidigt fruktansvärt långsamt för tillfället. Mycket beror nog på att lillprinsen och jag varit ensamma fram till ca åtta på kvällen när pappsen kommer hem. Vi försöker att sysselsätta oss så gott det går, men man känner att dagarna går utan att man riktigt gjort något vettigt av den. Jag hoppas att jag snart kommer ur den här seg-fasen jag hamnat i och får lite mer energi till saker och ting! Det är ju snart jul och det finns en massa kul att pyssla med. 

Imorgon är det fredag och det betyder att min älskling slutar redan vid lunch, jag har storslagna planer på att få en massa uträttat imorgon när vi är två om att ta hand om Theodore. Vi får väl se om jag lyckas genomföra dem! 

Jag bjuder på några suddiga mobilbilder från den senaste tiden och hoppas på att man snart får somna! Natti natti mina vänner. /Jennifer










#1 - - mamma:

Det var tråkigt att höra att du inte kan sova :( nu när den är så viktig när dagarna går åt till att underhålla små barn. Typiskt! :( jag hoppas du får en riktigt bra/rolig dag idag. Kram