Ny design

Kände att det var dags för en liten uppfräschning här på bloggen så det blev ett sprillans nytt tema. Gillar att man ser de tidigare inläggen som bilder i menyn. Hoppas att ni gillar det och hittar bra och rätt!
 
Nu har lilleman somnat och jag sitter framför den här dumburken medans min älskade sambo sitter framför den andra, tv:n alltså. Så sociala är vi om kvällarna, hihi, men det kan faktiskt vara riktigt skönt att bara få lite egentid och pyssla med sitt men ändå känna sin partners närhet. Vi hoppas på att vi kommer att få en riktig god natts sömn inatt för imorgon bär det iväg för lek och bus och barnvakt hos Theos kusin i Söderköping. /Jennifer
#1 - - FlizanLizan:

sv: ja det tkr jag verkligen att du ska göra hehe :P
allt bra med dig idag då? :D

#2 - - anniepiie:

Tänkte jag på direkt när jag kikade in här att du hade bytt design, tjusigt!! :D Gillar din profilbild med Theo i famnen! :) Så somrig och fin!! SV: Härligt att du känner så, en del brukar ju tycka att det blir seegt att börja jobba igen... Men jag skulle nog tycka som du! :) Kram