Vår magiska jul!

God fortsättning mina vänner! Jag hoppas att ni har haft en riktigt härlig julhelg med god mat, mysig stämning, fina klappar och en massa härliga människor omkring er. Det är precis vad vi har haft! 
Jag hade aldrig kunnat önska mig en finare första jul med Theodore, och han har varit så glad och nöjd hela helgen så jag tror att han har stortrivts också. 
 
 
 
 
 
 
Julafton firades det här året hemma hos mina svärföräldrar. Vi åkte dit på förmiddagen efter lite mysig frukost och paketöppning här hemma först. Hos svärföräldrarna blev det grötlunch, Kalle Anka, julbad för Theo, julbord, tomte med paketöppning och en massa mys. Henkes farmor och syster med familj var också där och kusinerna busade som aldrig förr. 
 
På juldagen åkte vi till mina föräldrar och firade. Vi åkte dit vid lunch och bjöds på en massa god julmat som blivit över, sedan tog jag och Henke en mysig promenad med Theodore för att få honom att somna lite innan resten av släkten kom för fika och klappöppning. Även här kom tomten och hälsade på, jag var dock ute och köpte tidning så jag missade ju honom tyvärr, men huvudsaken är ju att barnen fick träffa honom (även om de tyckte han var lite läskig). 
 
 
 
 
Vi har fått så otroligt mycket fina paket från våra nära och kära och Theodores lekhörna svämmar över med nya fina leksaker som han bara älskar! Men det som utan tvekan har varit det bästa med den här julen är att få fira den med min egna lilla familj, och se Theodore så glad och sprudlande när han får träffa alla han tycker om och busa med kusinerna. Mitt mammahjärta är så överfyllt med kärlek att jag tror det kommer räcka hela nästa år också!
#1 - - Anita:

Fantastiska bilder, gud så mysigt ni verkar ha haft det :D

#2 - - Emmy:

Låter som att ni har haft en underbar jul, vad roligt att läsa att allt var så bra som det kunde bli!

sv;
Vad roligt att du tyckte om inlägget! Skönt att du har fått dig mer sömn på sistone, hoppas det hållt i sig nu under julhelgen också (vilket det inte gjorde för mig hehe) :D

#3 - - FlizanLizan:

sv: ja jag e super nöjd, aa jag älskar att baka :D

#4 - - Esmeralda:

Ni verkar ha haft en superbra jul! :D

#5 - - Lollee:

Ser ut att ha varit en underbar jul! Fick själv vara tomte hahah :)

#6 - - Amanda Rieem:

Det där såg hur mysigt ut som helst!