Dagens planer

En bild från tidigare i somras, lillen har så svårt att sitta still så han blev lite suddig!
 
Hej hopp mina vänner! Nu har lillprinsen och jag precis kommit in från promenaden, idag blev det en lite kortare runda. En timme var vi ute och gick och det kändes lagom idag, det är så himla kvavt och jobbig luft ute, nästan så jag längtar lite till hösten!
 
Nu ska vi äta mellis och göra oss klara för lunch på stan, vi skà träffa min kära vän Ullis för lite tjejsnack och bebismys. Vi säger alltid att det inte ska gå så lång tid mellan gångerna vi ses men nu är det väl över två månader sedan igen, så vi lär säkert ha en massa roligt att prata om. 
 
I eftermiddag har jag planer på att komma iväg och spinna lite på gymmet, vi får väl se om jag kommer iväg eller om latmasken tar över. 
Hoppas ni får en riktigt bra dag! /Jennifer
#1 - - mammiz:

Hoppas att du får din dag som du planerat! Och pussa lillen från mormor! ♥