Tisdag 25 Juni

 
 
Snark säger jag bara, jag vet inte vad det är men jag är så hemskt trött idag! Det har blivit en del sena nätter och tidiga morgnar ett par dagar nu så det är säkert det. Lillprinsen har en liten gnällperiod och det är väldigt svårt att hålla honom på gott humör sålänge man inte är iväg och gör något, så idag åkte vi till min syster och systerdotter. Det tyckte Theo var roligt iallafall. Jag fick också tillfälle att hjälpa min syster med lite förberedelser inför lilla Malins 1 årsdag som är om två veckor! Kan inte fatta att hon redan är ett år min lilla systerdotter, jisses vad tiden går fort. 
 
Nu ska vi iväg och träffa Mette och Bella för lite lek och gos och sedan hoppas jag att jag får en tidig kväll i sängs, vet inte hur länge jag orkar vara vaken idag! /Jennifer
#1 - - Annster:

Verkligen! Tack för dina fina ord
Önskar det bara fanns vänlighet i alla lägen. Klart extra uppskattat när man behöver det som mest :)

#2 - - Anita:

Fin bild, hoppas du får en fin dag :D