Smygstartar julen

 
November har hitills bara bjudit på regn och rusk och just nu längtar jag verkligen tills det blir lite kallare och snön kommer så vi får det lite ljusare och mysigare igen. Det är med avundsjuka jag ser de små snöflingorna på väderkartan i norr, hoppas de tar sig ner till oss snart också! 
Den senaste veckan har jag verkligen kommit in i en jullängtan, jag har faktiskt grilljerat vår första skinka för året (och nästan ätit upp den också), och många av julklapparna har jag faktiskt redan klart vilket är väldigt skönt. 
Något som jag verkligen älskar är doften av jul, när jag grilljerade skinkan fick jag nästan lust att sätta på julmusik och börja baka pepparkakor, men det får vänta lite. Däremot hittade jag de här underbara tvålarna när jag var och handlade häromdagen, Polkagris och Äpple/Kanel. Nu får våra händer lukta lite jul iallafall! /Jennifer
 
 
#1 - - tess:

KVACKI!! Så heter den där sötnosen ja!

Ska nog köpa den där polkagristvålen tror jag... mummss!
Pusss!

#2 - - anniepiie:

Åhh jag kollade på dedär tvålarna i helgen när jag var på rusta! :O Vill ha, men vågade inte göpa riktigt än... Har du testat?? Berätta när du har gjort det, luktar säkert jättegott! :) Julen är så mysig med alla dofter osv... Kram

#3 - - Emmy:

Ohoh dem tvålarna skulle jag vilja ha! Snö vill jag också ha, november har ju hittills bjudit på väldigt mycket regn och mulet men igår var det lite finare och även en del i måndags :D

sv;
Hihi det var det sannerligen! Jag med… Glass är gott. ^^