Stolt mamma!

Vår lilla knas-bebis!
 
Igår lämnade vi bort vår lilla skatt för sin första övernattning hos hans farmor och farfar. Jag och Henke gick ut och åt en underbar middag på Enoteket, gick och tog en öl på nya Brooklyn Bar på stan och gick sedan hem och myste vi ner oss i soffan och bara gosade. Det var en riktigt välbehövlig kväll och så mycket har nog inte jag och min kära man pratat på ca 10 månader, man blir liksom ofta avbruten i vanliga fall, haha.
 
Men fy vad jag saknar min lilla prins nu. Jag är så himla stolt över honom som är så stor och klarade av en hel natt utan mamma och pappa (och lite stolt över mig själv med faktiskt), han hade inte velat ligga själv så han hade fått sova i farmors famn men då hade han iallafall sovit hela natten. Jag och Henke har sovit jättegott, vi har väl vaknat några gånger bara för att dubbelkolla mobilen om de hade ringt, men förutom det sov vi hur bra som helst. Jag vaknade vid halv åtta och var så pigg så jag var tvungen att gå upp och börja städa, kalla mig gärna knasig, men det var jätteskönt att bara få städa undan utan ha en liten krypandes mellan benen.
 
Nu väntar vi på att de ska plocka upp oss för att sedan åka och handla lite och sedan tillbaka till dem för att äta middag. Jag sitter som på nålar känner jag och vill bara krama om min lilla pojke igen, tänk att man är så beroende av den där lilla människan så man får abstinens efter ett dygn! Men tänker jag efter har jag ju inte varit utan honom på 19 månader (9 i magen och 10 utanför) så det är ju helt klart lite annorlunda. /Jennifer
 
 
#1 - - tess:

Haha, stackars farmor! Men skönt att han kunde sova på något sätt iallafall! Kunde ju ha gått värre så att säga :P
Kram kram, ses imorgon. Det va 11 du skulle klippa dig va? Eller... jaja, vi hörs på telefon!
PUSS!

#2 - - tess:

Haha, såg nu, att den översta bilden på Theo till höger påminner massa om den där dinosaurien i Lillefot, hon den där lilla ödlan? Ooh, kommer inte ihåg vad hon heter men hon: "trampa på en spricka, så får du jätte hicka!!" haha.
Sötaste Theo. Kanske inte så snällt att gämnföra honom med en ödla, men hon är ju söt! Så det är okej :D
Puss, ses imorgon!