-1,6 kg



Vilken lycka det var att kliva på vågen imorse och se att man faktiskt gått ner över ett kilo, trotts att man fuskade med kakor och tårta på kalaset i helgen. Nu kämpar vi vidare och hoppas att det går lika bra den här veckan! /Jennifer
#1 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Duktigt ju :D

#2 - - Annster:

Det håller jag verkligen med dig om :)

#3 - - frida christina:

Duktigt!

#4 - - Johanna:

Bra kämpat!

#5 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

så bra gjort

#6 - - Milina Salihodzic:

Duktig! :)

#7 - - Emmy:

Vad härligt, kämpa vidare!

sv;
Hejhej, jag måste först och främst säga att jag är väldigt tacksam och rörd över din omtanke.

För tillfället har du faktiskt rätt, och tiden är tuff. Det har varit svårt länge nu att se positivt och tro att det blir bättre, men jag försöker oftast göra det. Speciellt när andra uppmanar mig till det - så tack än en gång för din otroligt omtänksamma kommentar. Kram <3

#8 - - anniepiie:

Wohoo, va duktig du/ni är! :D Kämpa vidare!! Kan du gå ner 1 kan du gå ner 2 kilo osv! ;) hihi Så fint du har gjort i bloggen förresten, lite sand/havstema. Me like!! :) trevlig helg!!Kram

#9 - - Annster:

Ja, den var lurig.
Smakkombinationen var uppenbar. Den som fick mig att tänka till. Men man tror ändå inte att företag ska komma på något sådant ^^,

#10 - - milina.blogg.se:

duktig!