Älskade ungar

 
 
 
Idag fick vi nog av att vara hemma i lägenheten, och eftersom att jag varit symptom fri från magsjukan i tre dagar nu så åkte vi ut och hälsade på Theos moster och kusiner i Söderköping för lite mys och lek. 
De där två äldsta är så himla goa mot varandra och leker, kramar och skrattar så gott tillsammans att mitt mammahjärta smälter varje gång. 
Och det är så underbart att få träffa och gosa lite med nytillskottet Olivia också, även om hon mest sov idag det lilla hjärtat. 
 
Nu försöker Henke söva vår lilla son för kvällen och jag hoppas att allt bus idag har tröttat ut den där lilla kroppen så han sover bra inatt, nu några nätter har han vaknat flera gånger per natt och haft jättesvårt att somna om. Imorse var han vaken 04.00-07.00, inte så rockigt om ni frågar mig! 
#1 - - irma frisör och makeupartist!:

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

#2 - - Hanna Karlsson:

Det låter som en mysig dag. :-)

#3 - - Linda:

ja :D det är inte den första komedin han gör :)

#4 - - maria at inredningsvis:

Vilka söta barn :)

Vill tipsa om budgetvecka hos mig med billiga dekorfynd :)

Ha en skön vecka söt

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

#5 - - MATILDA:

söta :)

#6 - - FitnessbyJulia - En träningsblogg.:

Åh vad söta dem är :)
Ha en bra kväll. Kram!

#7 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Så söta! :)

sv: Ja det är riktigt goda, tyvärr köpte jag det i en kiosk och ingen affär... Så vet inte riktigt :/

#8 - - anniepiie:

sötungar! :D