Lifesum

Provar på en ny app för att hålla lite bättre koll på kaloriintaget. Än sålänge tycker jag att det fungerar riktigt bra, och det är kul och spännande att se hur mycket man får i sig på en dag. Är det några fler som har testat den här appen? 

#1 - - Hanna:

Åh men vad bra! Ja jag har haft en bra start på veckan har du?:)

#2 - - Johanna - A dream as a model ♥:

sv: Åh tack :D glad jag blir!

#3 - - Isabelle:

Jag har kört den till och från i 2 år. Tycker den funkar bra för att hålla koll på matintaget om man INTE lägger in träningen också.

Jag har dock lite svårt för kaloriräknár-appar nu, jag har en tendens att bli lite FÖR fixerad. Men efter 2 år har jag ju väldigt goda kunskaper om kalorier så nu behöver jag ingen app. Använder den dock ibland om jag ska kolla nåt speciellt näringsvärde :)