Magsjuka



Fy farao för magsjuka, som Lotta på Bråkmakargatan nog skulle sagt! Jag passar på att uppdatera er lite medans jag söver om lillen, för igår låg jag däckad i soffan hela dagen och orkade knappt ens lyfta mobilen för att kolla Facebook (då är det illa gott folk ;)). Jag började att må dåligt och kräkas i fredags kväll och på natten slog febern till med buller och brak, så det var bara att ringa jobbet på morgonen och säga att man fick stanna hemma, attans jag som hade sett fram emot att jobba! 
Nu mår jag som tur är lite bättre. Magen är ju alldeles tom och gör fortfarande ganska ont, men jag hoppas att jag kan få i mig lite mer än banan, blåbärssoppa och avslagen Cola idag så det ordnar upp sig lite. 
Nu håller jag bara tummarna att mina pojkar klarar sig undan, jag har spritat händerna för fullt hela dagen så nu får vi bara vänta och se. 
#1 - - Kelly:

Krya på dig! <3

#2 - - Linda:

bara sådär :)

#3 - - Johanna - A dream as a model ♥:

sv: Ja det får vi hoppas! :)

#4 - - veronica eriksson:

Krya på dig, hoppas du blir bättre :) Kram

#5 - - hanna:

hoppas du blir bättre snart!

#6 - - Esmeralda:

sv; ssååå gott måste jag säga :D

#7 - - H A N N A ♥ :

Usch för magsjuka, tur att du känner dig bättre i alla fall :)