Nu är vi igång!



Åh vad härligt det känns i kroppen efter att man tränat! Vad är det dem där rackarns hormonerna heter? Jaja, ni vet ju säkert vad jag menar! Idag körde äntligen jag och min älskling igång med  träningen. Vi åkte ut till Friskis och Svettis i Ingelsta eftersom vi tänkte att det nog var mindre folk där än gymmet i stan. Men det var hur mycket folk som helst, som tur var så är det ju ganska stort så det blev som tur var inga köer till maskinerna. 
Idag körde vi 20 minuter crosstrainer, 20 minuter styrka (bröst, armar, mage) och 10 minuter löpband. Kändes som ett helt okej upplägg tycker jag. Men jag är så himla dålig på vad man ska träna, i vilken ordning, hur länge o.s.v. Är det någon som har något bra gymschema som ni kan tipsa om? 
#1 - - Petra:

sv. kissen hälsar och tackar! ja, smulan är ett himla fint namn, men hon lyssnar nog bäst när vi ropar på "maskinen", aka. smulmaskinen eftersom hon låter som en symaskin när hon spinner :)

#2 - - Esmeralda:

sv: det trodde jag också att det var men ack så fel jag hade

#3 - - linda:

fin bild

#4 - - MATILDA:

Härligt, kör hårt!

#5 - - Milina Salihodzic:

- googlar runt :)

#6 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Härligt :D Ska med träna snart! :)

sv: Ja visst är det snyggt med ringar! Åh synd ju :/

#7 - - Johanna:

härligt med träning! Jag kör just nu ett special schema med annars brukar jag köra 30 min kondition och sedan rikta in mig på särskilda muskelgrupper, exempelvis så kör jag axlar och rygg ihop, sen ben och rumpa och bröst tillsammans med armar, tar ungefär en timme- en och en halv vilket är rätt lagom! :)

#8 - - Kelly:

Vad söta ^^

#9 - - VERONICA - MODE &TRÄNING:

Vad roligt! Håll var motivationen så kommer du långt :) Lycka till! Kram

#10 - - Marta:

Har en tävling på min blogg där man kan vinna ett presentkort att handla smink & hudvårdsprodukter för :) Kika gärna in:
http://www.nattstad.se/martamazij/tavling---vinn-presentkort-att-handla-sm-11896937

#11 - - H A N N A ♥ :

Åh va skönt! Jag älskar också känslan när man tränat :D

#12 - - anniepiie:

åhh va roligt att ni har kommit igång nu, hejja hejja! :D SV: kul att jobba i reception, ville jag göra ett tag innan jag hamnade i handelsbranschen. :P Trevlig helg. Kram