Nyårslöfte?

Nu när det är nytt år och allt så har man ju som alltid en liten tanke om att starta ett nytt och hälsosamt liv igen. Träna mer och äta bättre, känner ni igen det? Klart ni gör! 
 
Men det här året har iallafall jag och min kära sambo fått en knuff i rumpan, så för vår del kan det faktiskt bli av, vi fick nämligen ett varsitt gymkort med tillhörande barnvakt i julklapp av mina kära svärisar. Så nu ska vi äntligen få komma iväg och dels sköta om oss själva och våra kroppar, och dels få tillbringa lite egentid tillsammans några dagar i veckan. Och det ska bli så otroligt skönt kan jag lova!
 
Såhär efter nyår så svämmar ju butikerna över med färgglada och roliga träningskläder och det är ju svårt att inte klicka in på hemisidorna och gotta sig i alla de härliga plaggen. Här har jag valt ut några favoriter från klädkedjornas sortiment. 
 
Sport BH och Nikebyxor från Stadium. Rosa topp och grå träningsbyxor från H&M. Grå träningströja och grått linne från Cubus. 
#1 - - Esmeralda:

sv: Tack så jättemycket! jo jag har försökt vända på det och istället försökt få det att stärka mig :D

Vad härligt att ni ska börja träna! lycka till och ge inte upp!! :D

#2 - - Johanna - A dream as a model ♥:

fin blogg :D

#3 - - anniepiie:

Snygga kläder är också viktigt när man vill koma igång med träningen! :) linnet i hörnet gillar jag! ;) SV: kul när man förväntar sig att det ska bli lugnt och så blir det inte de... Tiden på jobbet går mkt fortare då ju! :D Kul att flytta till hus, håller tummarna att ni hittar något! :) Kram