Pulka-åkning

 
 
 
Idag har det fortsatt att snöa här i Norrköping, hur är det i resten av vårt avlånga land, har ni också äntligen fått lite snö? 
Henrik har mått mycket bättre idag, varit mycket piggare och helt feberfri. Vet inte vad han fick för någon racerinfluensa igår! Men men, skönt att det inte blev något långvarigt iallafall. På dagen åkte vi iväg till Stadium Outlet och köpte en ny vinterjacka till mig, nu när det faktiskt blev lite vinter igen. Det blev en lunch på Ingelsta innan vi åkte hem så Theo fick sova lite. 
På eftermiddagen gick vi ut till Oxelbergsparken och åkte lite pulka med lillprinsen, han tyckte det var riktigt skoj, men tyvärr var det nog lite kallt för efter ett tag ville han komma upp i famnen och då gick vi hem och värmde oss med varm choklad i soffan. 
Nu har han somnat och jag och Henrik sitter framför tvn och myser. Hoppas att vi får en lika skön natt som igår, lillen vaknade bara en enda gång, det var längesedan jag fick så bra sömn! 
 
#1 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Åh det ser kul ut och fina bilder! :)

sv: Åh thai mat är ju med riktigt gott! Hehe nä precis! ;)

#2 - - Esmeralda:

sv: jag har ju testat detoc förut och då körde jag 1 vecka, jag blev av med allt skit och gick faktiskt även ner 2 kilo så om du är nyfiken så kan du ju läsa under min kategori Detox. En recension av Bootea kommer då om 2 veckor hehe :D

#3 - - MATILDA:

söta bilder =)

#4 - - anniepiie:

fina bilder,! :D Jag gillar inte att snön har kommit, men gläds åt alla barn som säkert är jätteglada nu! ;) SV: 24 år och en toppenmamma är vad du är! :) Igår jobbade jag men idag har jag varit ledig. Har beställt en sänggavel som jag länge velat ha och sen har jag bakat bagels. :) Kram

#5 - - Cissi Larsson:

Söta bilder :) Och vad mysigt med pulkaåkning!

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på min blogg :)

#6 - - veronica eriksson:

Åh så söta bilder! :) Kram

#7 - - Johanna:

åh, så söta bilder!

#8 - - Petra:

nejmen så söt!