SOA och Killawara


Trevlig lördagskväll mina vänner! Jag och Henrik har krupit upp i soffan med ett glas vin och andra säsongen av Sons of Anarchy, så himla bra serie! Lillprinsen har somnat så nu hoppas jag verkligen att han får en bra natts sömn så vi också får sova ordentligt. 
Imorgon väntar släktmiddag hos mina svärföräldrar på eftermiddagen så då vill man ju vara pigg och utvilad. 

Dagen har varit riktigt bra för övrigt också. På förmiddagen åkte Theo och jag till Mirum gallerian och träffade min mamma och lillasyster för att ta en fila och handla lite. Och eftermiddagen har spenderats hemma med min underbara familj. Jag vet att jag sagt det förut men jag säger det igen, jag älskar verkligen mitt liv som det är nu! 
#1 - - Emmy:

Låter riktigt fint att allt känns så bra just nu! Glad för din skull :D

sv;
Vad trevligt, jodå det hade vi absolut ^^

Riktigt skönt att höra måste jag säga! Ber förresten om ursäkt för så sent svar - vill önska dig en fortsatt bra helg i varje fall. Kram ^^

#2 - - Esmeralda:

sv: jag älskar också att baka och har börjat baka massa nyttiga saker :D

#3 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Det där låter ju trevligt. :)

svar: Ja det var riktigt gott och mysigt! :)