Tisdagkväll

Har tyvärr inte tagit några bilder idag så jag får bjuda på en kass instagrambild!
 
Hej på er! Här hemma är det snart dags att söva barn och ta kväll. Det har varit en lugn dag för mig och lillprinsen här hemma. Vi har lekt och läst böcker mest hela dagen, han är så go´ när kommer med böckerna och ska krypa upp i knät och bläddra. Sen när man läst en sisodär sju böcker på rad så kan man ju tycka att man kan hitta på något annat, men då kommer han med dem en andra gång. Men jag ska inte klaga, det är skönt att han har ro att sitta still någon gång ibland också. 
 
Nu ikväll ska jag faktiskt ta och sätta mig framför Platsbanken och söka lite arbete hade jag tänkt, det är hög tid att ta tag i det nu, om bara några veckor börjar min lille son på dagis och jag hoppas verkligen att jag snart kan hitta ett jobb så jag får något att sysselsätta mig med om dagarna jag också! 
 
Hoppas att ni haft en bra dag mina vänner. /Jennifer
#1 - - Esmeralda:

sv: det var faktiskt väldigt gott :D

#2 - - Emmy:

sv;
Jaa precis, skolan började förra veckan (får be om ursäkt för så himla sent svar också) :D

Nu i helgen är den enda planen att jag ska på introduktionskurs inför övningskörning och dessutom tror jag att jag hinner slappa rätt ordentligt. Vad har du själv för planer inför helgen?

#3 - - anniepiie:

Jag håller tummarna för att du hittar dig ett jobb! :D Vad vill du jobba med? SV: Jaa, himla kallt ute, inge kul att vara ute då! :P Det som är bra med snön är ju att det blir ljusare ute iaf! :) Ta hand om er!! Kramar

#4 - - milina.blogg.se:

söta!