Trettondagen

 
Hej mina vänner, hoppas att ni har en riktigt bra trettondagshelg! Själv sitter jag ensam i lägenheten för tillfället och väntar på att Henrik och hans pappa ska komma, idag blir det nämligen lite slutfinish i köket som vi började renovera för ca 1 år sedan, bättre sent än aldrig som man brukar säga. Theodore får leka med farmor sålänge och själv har jag planer på att ta mig an vårt vindsförråd och se om jag inte kan få någon ordning där uppe. Jag vägrar ställa in alla julgrejer som det ser ut nu, man hittar absolut ingenting och vid eventuell flytt kommer det där förrådet att vara ett rent helvete att packa. Så då gör jag ett tappert försök nu tänkte jag. 
 
Gårdagen blev väldigt trevlig förresten, på förmiddagen var vi och hälsade på min lillasyster och hennes familj och gosade lite med deras nyfödda. Och på eftermiddagen blev det ju släktkalas hos Henriks föräldrar. Vi åkte hem skapligt för att lägga Theodore och det gjorde vi nog verkligen rätt i för han somnade direkt och sov jättebra hela natten, äntligen! 
 
Nej nu ska jag kavla upp ärmarna och sätta fart. Ha en bra dag allihopa!/Jennifer
#1 - - Carina J:

Det var en härlig färg på rosorna!:)

#2 - - Esmeralda:

sv. joo de smaka ganska bra faktiskt. Recept kommer upp ikväll hehe :D

#3 - - anniepiie:

Åhh vilken härlig färg på blommorna! :D SV: Tack snälla, har jobbat mkt tidigare och långa pass så ska nog vägen den här gången också. ;) hihi Bara man får hålla sig frisk annars bli det kris... Låter som ni har haft en bra dag, nyfödda är ju så små och söta! :) Kram

#4 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Vilka fina blommor där!

svar: Åh vad trevligt ju, ja det är bra med mig idag. Hur mår du själv? Ja jag var lite i stan idag. :)

#5 - - veronica eriksson:

Vacker bild! :)

#6 - - Missdelewon:

Gud så fina rosor!! :) Riktigt härlig färg :)