Tvättdag

(oj vilken suddig bild såg jag nu, syns så dåligt när man mobilbloggar, ber om ursäkt för det!)

Idag har det varit lite av en krigszon här hemma. Theodore har nog fått ögoninflammation för ögat har geggat och varit svullet hela dagen, dessutom har han verkar lite hängig så jag är rädd att det är en förkylning på väg. Detta, plus tvättid och en allmänt stökig lägenhet har lett till en del frustrerande stunder för mamman i familjen och en del arga utbrott från sonen. 
Nu är pappa hemma så då blev det lite bättre iallafall, men jag tror det får bli en tidig kväll för lillprinsen ikväll! 
#1 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Låter jobbigt med ögat, vi får hoppas att du inte blir förkyld!

svar: Ja det var riktigt gott med! Åh tack, snällt sagt! Kram

#2 - - Linda:

jag är inte brunögd ;) men sen är det ingen plastik operation och jag är inte helt svensk :)

#3 - - milina.blogg.se:

- tack!

#4 - - hanna:

ja jag tycker dom är bra men det gäller att hitta någon som man gillar ! :D

#5 - - Aria Hayrock:

Hej! Fin blogg du har :) Min blogg handlar om spelet Star Stable Online (ett häst spel) Hade varit jätte snällt om du bara kickade in lite! :) Kanske är den bar ändå? :)
Kram!

#6 - - Micaela:

åh så söt bild!

#7 - - Johanna - A dream as a model ♥:

sv: Jag ser att du inte bloggat idag, så hur mår ni?

#8 - - linah:

sööt bild:D!

#9 - - Kelly:

Fin bild :D

#10 - - Emelie:

Låter inte som en jättebra dag, hoppas att ni får en fin kväll i alla fall :)

#11 - - irma frisör och makeupartist!:

sv: åh tack snälla söta du! kul att du tyckte om min make up!