Welcome home

 
Här hemma går vi i hustankar mest hela tiden nu. Jag hoppas verkligen att vi hittar något snart så lillprinsen kan få ett eget rum och en trädgård där han kan få sträcka på benen ordentligt i vår och sommar. Men fram tills dess drömmer vi oss bort som sagt. 
 
 
I julklapp fick jag ett presentkort på Akademibokhandeln och jag visste direkt vad jag skulle lägga pengarna på, som det Leila Lindholm fan jag är så var jag ju bara tvungen att ha hennes nya inredningsbok Welcome home. Och åh vilka vackra inspirationsbilder och bra tips det fanns i den boken. Precis sån stil som jag kan tänka mig när vi flyttar till hus, iallafall om det är ett lite äldre hus. Nu kliar det i fingrarna ännu mer!
 
 
#1 - - Esmeralda:

sv: Tack! förhoppningsvis så har jag det men det blir mycket nästa vecka bara :/

#2 - - Linda:

så sant :)

#3 - - FredrikT:

Leila är så bra, älskar hennes recept!

#4 - - Johanna - A dream as a model ♥:

spännande och kul med inredning! :)

sv: Åh vad tråkigt... Ni får krya på er! :(

#5 - - irma frisör och makeupartist!:

sv: tack snälla du, roligt att du tyckte om min sårsminkning!

#6 - - hanna:

men gud tack så hemskt mycket vad glad jag blir att göra att du blir motiverad utav mig!

#7 - - FredrikT:

Sv: Det visste jag inte! Måste besökas! :D

#8 - - Linda:

här har du en länk till klockan :)
http://www.polyvore.com/juicy_couture_pedigree_multifunction_bracelet/thing?context_id=110663885&context_type=collection&id=97014933

#9 - - Esmeralda:

sv; massa inlämninga roch läxor :/

jo men så är det, många vågar inte vara sig själva för att de är rädda för att bli utfrysta, speciellt tjejer.Vi är väldigt elaka mot varandra måste jag säga

#10 - - milina.blogg.se:

härlig tidning!

#11 - - veronica eriksson:

Grym tidning!:) Kram

#12 - - linah:

häärlig bloggdesign:-)

#13 - - frida:

vi letar också. hoppas vi hittar vår drömvilla snart =)

#14 - - MATILDA:

kul med sådana böcker =)

#15 - - Hanna:

ja, ska beställa en storlek större och sen så känns det bättre :D
vill inte att dom ska ramla av mig hahah ;)

#16 - - Emmy:

Åh vad spännande och mysigt att få drömma sig bort lite, hoppas att ni hittar något fint snart :)

sv;
Jaa, snart är det dags att sätta sig bakom ratten wiho! Ska köra hemma och framåt sista tiden förmodligen skriva in mig på körskola :)

#17 - - anniepiie:

Inredning och matböcker är kul tycker jag! :D SV: Du, det finns listor på allt. XD haha t.o.m hur ofta vi svarar i telefonen, och vi fick 99% vilket är toppen. :) Kramar

#18 - - irma frisör och makeupartist!:

sv: tack snälla! kul att du tyckte om mina ansiktsmålningar!