13-03-07




Hej på er allihopa! Som ni säkert märkt så har jag haft ett längre uppehåll från bloggen. Det var inte tänkt så från början men tiden har liksom flugit förbi i rasande fart och de få stunder man satt sig för att ta det lite lugnt har man inte riktiktigt känt för att blogga. För att uppdatera er lite så får jag väl sammanfatta februaris händelser lite kort. 

Theodore har kommit in på dagis riktigt bra, och trotts lite ledsna miner vid lämningarna så verkar han trivas som fisken i vattnet. Jag har fått en timanställning på Mimmis Visthus här i Norrköping vilket jag verkligen är superlycklig för. Det är ett jättehärligt ställe och än så länge jobbar jag bara 2-3 dagar i veckan vilket känns bra då jag kan umgås lite extra med Theo de andra dagarna, jag känner mig inte helt redo för ett heltidsjobb än. Jag har hunnit bli ett år äldre, hela 24 år har jag nu spenderat på denna jord och det firades såklart med nära och kära. Och så har jag och min lilla familj börjat få upp hoppet om att snart få lämna den här lilla lägenheten, jag törs knappt säga för mycket, men om allt går som vi vill så kommer nog våra husdrömmar gå i uppfyllelse någon gång under året nu! 

Ja det där var väl de stora händelserna kan jag tycka, och det räcker gott och väl under en månad om ni frågar mig. Förutom detta har ju vardagen rullat på som vanligt, fast med en otroligt efterhängsen förskylning i kroppen. Jag har varit snorig och hostig över en månad nu, det är galet så mycket slem en människa kan producera, men det behöver vi inte gå in på! 

Hoppas ni har det bra mina vänner och att det inte dröjer lika länge innan jag får lust och tid att kika in här igen! /Jennifer



#1 - - Annster:

Tack!
Han är verkligen underbar :)

#2 - - Tess:

Mums, vad gott med semla! :) Kram