Vårdagar



Man blir så glad av det här underbara vädret att det bara spritter i hela kroppen, både igår och idag har ju varit två riktigt härliga vårdagar. Igår åkte vi ut och hälsade på mina föräldrar i Söderköping och Theo fick gå en härlig liten vårpromenad. På kvällen kom våra goda vänner Rebecka och Didrik hit på middag och melodifestivalen och det var bland de trevligaste kvällarna på länge, det är så underbart med vänner som verkligen ger en energi. Och Theodore blir så överlycklig att ha några till att busa med, han kom inte i säng förrän efter nio, och jag och Henke somnade inte förrän efter tolv! Det är väldigt ovanligt här hemma! 

Idag var vi först en tur på bomässan som gått av stapeln här i Norrköping i helgen och vi fick nog en hel del tips och idéer inför kommande husköp. På eftermiddagen blev det handling och tvätt av bilen, så nu kan vi vara riktigt nöjda med helgen och ta tag i veckans bestyr. Imorgon är vi lediga men sedan jobbar jag eftermiddag tis-fre, känner på mig att det kommer bli en tuff vecka! / Jennifer


#1 - - Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

#2 - - Annster:

Låter härligt :)

#3 - - Annster:

Tack!
Trist med sjukdom.
Hoppas det går över snabbast möjligast :)

#4 - - frida christina:

Vilka härliga bilder!

#5 - - Tommy:

härligt med vår :)

#6 - - H A N N A ♥ :

Så galet härligt med våren! :D

#7 - - anniepiie:

Heej! :) va fin du är i lugg! Visst är det härligt med solen och alla härliga blommor som slår ut nu under våren!! :) Härligt när det kommer lite folk på besök och bryter vardagen lite! ;) Kramar