2014-05-06

 
Så var jag här igen, vardagen snurrar på i så hastig fart att man inte har en tanke på att sätta sig framför datorn och bloggen. Det är nog såhär det kommer att se ut framöver, jag känner inte att jag har något behov av att uppdatera bloggen dagligen som jag gjorde förut. Men då och då kommer jag att slänga in ett litet inlägg och ge er en liten inblick i min vardag. 
 
Vad har då hänt sedan sist? Inte mycket alls kan man känna, men ändå har man haft fullt upp. Jag har börjat få mer och mer jobb, vilket är väldigt skönt och roligt, fast att man såklart är hundra gånger så trött som man var förut. Det har varit några intensiva veckor och det var så himla längesedan jag jobbade såhär mycket att jag helt glömt bort hur trött man faktiskt blir av ett så fysisikt arbetet. Men roligt är det också som sagt och nu börjar det nog ordna upp sig så det blir lite lugnare dagar på jobbet också. 
Den här veckan har jag dock inte varit på jobbet än. Igår var jag ledig, och idag är jag hemma med magsjuka! 
Theodore var väldigt lös i magen igår men pigg och glad så jag trodde bara att det var för att han höll på att få tänder eller liknande, men nejnej, igårkväll började även min mage att krångla och så fort jag ätit något står toalettbesök näst på tur. Då är det väldigt skönt att vi är hus/kattvakter den här veckan, Henriks föräldrar är utomlands så vi bor i deras radhus. Här finns det ju både tvättmaskin, badkar och dubbla toaletter, allt man kan önska sig under en magsjukeperiod. Nu ber vi bara till Gud att det inte blir långvarigt så vi snart är på benen igen. /Jennifer
#1 - - Mamma:

Aj då, inte så roligt hör du! Magsjuka nu igen!? Hoppad ni snart är friska igen. Man blir ju extra trött bara av att vara magsjuk ju! :( kram på er

#2 - - milina.blogg.se:

Magsjuka är det absolut värsta som finns!

#3 - - frida christina:

Så söt bild!

#4 - - Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram