Den fjärde årstiden

 
Jag älskar hösten, nästan hela tiden, de där soliga och varma dagarna när solen lyser upp de färgglada träden och den friska höstluften fyller ens lungor när man går till förskolan. De dagarna älskar jag hösten! Jag blir alltid lite piggare, lite gladare och får alltid lite mer lust till saker och ting på hösten. Jag vet inte riktigt varför, om det har med den där friska och härliga luften att göra eller att man, efter en sommar med lediga dagar, solstekta kroppar och glassmagar, längtar efter en nystart. Den här hösten är ju väldigt speciell eftersom att vi just flyttat till hus och mycket av energin går åt till det, men visst känner jag även denna höst att lusten ökar.
 
 
Jag är även inne i en liten period där jag känner för förändring, i detta fall när det kommer till min karriär. Men det där att verkligen veta vad man vill göra är det svåra. Jag har så mycket drömmar och tankar att det är svårt att bena ur dem och få något grepp om vad det är som väger tyngst. Jag får nog helt enkelt ha lite is i magen och sova på saken, om och om igen så jag verkligen känner mig trygg i mitt val. Det är tur att jag har så stöttande och fina familjemedlemmar som jag kan använda som bollplank.