Theodores nya säng

I flera veckor nu har Theodore vaknat på natten och velat komma in och lägga sig hos oss, jättemysigt på sätt och vis, men eftersom att den lille busen inte direkt ligger stilla så blir det inte så bra nattsömn för någon av oss. Därför beslutade jag i onsdags för att åka och köpa en ny säng till honom, en som man kan krypa upp och lägga sig hos honom i om det skulle vara så. Vi har ju länge anat att han inte trivts så bra i spjälsängen, som sagt rör han på sig väldigt mycket och då blir det lite för trångt i den lilla sängen. Men jag hittade en jättegullig säng i reklambladet från Jysk så den var jag nere och köpte efter att jag lämnat honom på dagis. 
Igår kväll hjälpte min syster och hennes sambo mig att bygga ihop den medans Henke höll på med nedervåningen. 
 
Första natten sov han några timmar i den men tyckte nog det var lite konstigt att vakna i en annan säng så då fick han sova hos oss iallafall, men inatt hoppas jag på att det ska gå bättre. 
Han tycker att den är väldigt rolig dagtid!
 
 
 
 
#1 - - anniepiie:

Kul att ni har varit på Jysk och shoppat! ;) Väldigt populär säng som många barn gillar. :) Förresten, så fina fäger du har i din blogg nu!! Om jag skulle få för mig att byta design skulle jag köra på bruna färger och beige! :D