Utanför vårt fönster

 
Har jag sagt att jag älskar att bo på landet, antagligen ett flertal gånger känner jag på mig. Men så är det ju väldigt sant också, det här är verkligen hemma för mig. Imorse när jag gick ut i köket för att göra frukost tittade jag ut genom fönstret och såg två enorma älgar stå i äppelträdgården utanför och mumsa. 
"Stooo totto mamma!" utropade lille Theodore. Haha ja, nog var de stora allt, men jag skulle då inte vilja rida på dem. 
 
Hur som helst så har dagen bestått av inskolning av lillgrabben, tvättstuga hos min kära mor, och städ och plock här hemma. Jag har faktiskt varit iväg och skaffat oss ett skrivbord som jag nu sitter vid, det är himla bra med ett helt hus här på gården med en massa gamla möbler som ingen använder. Såg även ett himla gulligt litet sidobord som jag nog ska höra om jag inte kan ta till vardagsrummet på nedervåningen när den blir klar.