Gott nytt 2015!

 
1 Januari 2015 är nu snart slut, denna dag har gått i trötthetens tecken och hela familjen Johansson/Svensson har gått på sparlåga efter ett helt otroligt mysigt och trevligt nyårsfirande hos min yngsta syster och hennes fästman (faktiskt hos hans söta föräldrar som lät oss låna deras hus över nyår). Det bjöds på mycket god mat, dans, spel och skratt ändå tills vi runt 1-tiden inatt inte kunde hålla våra ögon öppna längre och kröp till sängs. Det var ett par riktigt övertända barn som slockande efter många om och men runt 22-23, och lät oss vuxna få spela lite sällskapsspel och skåla in det nya året. Och vilket år vi har framför oss, och vilket år vi lämnat bakom oss!
 
 
 
2014 har varit ett helt magiskt år, ett jobbigt men samtidigt helt otroligt år som vi sent kommer att glömma. Året började med att vår son fyllde 1 år och vi kom in i en härlig rutin och fick mer struktur i vardagslivet. Jag började på ett nytt jobb och Theodore började på dagis. Vilket han efter bara ett halvår fick byta eftersom att vi då flyttade till hus i Söderköping. Det jobbigaste, mest påfrestande, roligaste och bland det bästa jag gjort hittills i livet. Den senare halvan av året har kretsat kring målarpenslar, renoveringsgips, värmepumpar, ja you name it. Sakta men säkert har vi sett vårt framtida drömhem bildas och det har varit en resa som vi lärt oss otroligt mycket från, och än är den inte klar på långa vägar! 
 
Och sist men inte minst måste jag ju ta med att det här också har varit året då ett nytt litet liv har börjat växa sig stor och stark i min mage. Våra nära och kära vet såklart redan om det här sedan ett par veckor tillbaka, men här på bloggen har jag ännu inte berättat den stora nyheten. I Juni beräknas vår lilla familj få ännu en liten familjemedlem och vi är så spännda på att få se vad det är för ett litet troll som vi ska få lära känna! 
 
 
Har jag några nyårslöften då kanske ni undrar? Och nej det har jag faktiskt inte, däremot finns det några mål som jag satt upp för mig själv det kommande året. Men det får nog bli ett inlägg för sig. 
 
Gott nytt år mina vänner!
/Jennifer
#1 - - Mammis:

Ja vad det har hänt mycket i ert liv! :) hoppas ni får ett helt fantasktiskt 2015! Kram