Mysig lördag


Vilken näst intill perfekt dag vi haft! Den började lite kaosartad med en liten pojke som ville gå upp strax innan fem, både mamma, pappa och barn var inte direkt på allerten på förmiddagen. Men vid tio kunde lillfisen somna om så då passade även resten av familjen på att sova lite, så 1 1/2 timme fick vi iallafall. När vi vaknade satte vi igång med julbaket, vi har hunnit göra klart fem olika godissorter, så imorgon är det bara tre kvar. Men vad mysigt det är när hela familjen gör något tillsammans. Jag och Henke turades om att ha Theo på höften för han ville såklart också vara med och hjälpa till. Efter baket åkte männen i familjen iväg och handlade lite och jag passade på att ta en lång och härlig dusch och skicka iväg några jobbansökningar. Nu ikväll har det varit bus och lek på golvet fram tills alldeles nyss då jag lyckades söva lillprinsen. Det får nog bli en tidig kväll för mig också. Nätterna har ju inte varit de bästa på ett tag så det är bara att passa på! 
Hoppas att ni haft en minst lika mysig lördag som jag. Kramar på er alla! /Jennifer
#1 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så fin julgran.
sv: Nämen åh, tusen tack fina du!
Hoppas att du får ett underbart december. ♥

#2 - - Anita:

Himla vacker gran :D kram

#3 - - FlizanLizan:

sv: jag med idag har jag gjort knäck och maränger och i morgon ska jag göra saffrans skorpor :)

#4 - - Anonym:

Ska du börja jobba??? Trodde du skulle ta upp dina studier efter mammaledigheten. Varför ska du inte det? och Vart har du tänkt söka jobb, bransch? Nyfiken! / Lisa