Sov gott?



Som jag nämnt tidigare är vår lilla son inne i en jobbig sömnperiod med många oroliga nätter och sena kvällar. Nu några nätter har jag tagit upp honom i sängen för att jag helt enkelt inte orkat söva om honom hela tiden. Inatt vaknade han vid 3.00 och ville ha lite välling men annars har vi sovit gott sedan klockan 21.00. Så det är himla skönt.

Men jag måste sägs att det inte är det enklaste att sova med en 11 månaders i sängen. Det blir många sparkar och slag från hans sida som ligger och vevar som en liten elvisp. Tyckte den här bilden passade väldigt bra. Inatt har vi sovit som på bild nr 2. Jag har fått klamra mig fast i täcket för att inte ramla  ur sängen! Men som sagt, det är skönt att få sova iallafall! /Jennifer
#1 - - Wilma & Ellen:

Vilken söt liten bebis!!

#2 - - Anita :

Kan tänka mig att det inte blir så mycket sömn ^^
Kram!